21 lutego 2011

"Cukiernia Pod Amorem" Cieślakowie

 

 

W drugim tomie bestsellerowej sagi Cukiernia Pod Amorem autorka przedstawia dalsze losy rodu Zajezierskich. Wraz z jedną z bohaterek wyrusza za ocean, znakomicie odmalowując życie polskich emigrantów na przełomie XIX i XX wieku. Na scenę wkracza również barwna rodzina Cieślaków. Poznamy półświatek złodziejaszków z warszawskiego Powiśla, a także artystyczne środowisko przedwojennych teatrów i kabaretów.

I tym razem nie zabraknie pięknych, zdecydowanych kobiet, przełomowych wydarzeń z dziejów Polski i świata oraz ekscytujących historii miłosnych.
 
 

Jak pierwszą część przeczytałam jednym tchem,to drugą "pożarłam" świetnie napisana.
W drugim tomie autorka opisuje dzieje rodziny Cieślaków...najwięcej uwagi poświęca "Ginie" czyli Grażynie Toroszyn jest to kobieta silna i niezależna która miała wielkie marzenia i je spełniała... jak na razie jest to moja ulubiona postać.
Kto jeszcze nie czytał-polecam.

12 komentarzy:

  1. Książka rzeczywiście fantastyczna. Miło się czyta...i szkoda tylko, że tak szybko się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytalam narazie pierwsza czesc i rzeczywiscie jest to ksiazka warta polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę przeczytać:))
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu,bardzo mi miło:)Ślę ciepłe pozdrowienia i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię za czytanie,ja nie lubię czytać,nic a nic.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej ksiazki, musze kiedys sie za nia rozejrzec przy okazji pobytu w PL. A jak tam ogrod? Pod sniegiem? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubię czytać a tej nie czytałam ale już sobie zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za odwiedziny.
    A ksiazka mnie zainteresowala. Jak bede w Polsce musze ja wyszukac w ksiegarni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. to pewnie i ja się skuszę, bo czytam o tej książce same pozytywne recenzje:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam książki rozdział po rozdziale, ale podzieliłam je sobie na czas współczesny i okres przełomu XIX/XX wieku. Dobrze sie czyta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Cukiernia ...cały czas czeka na swą kolej:(

    OdpowiedzUsuń