11 kwietnia 2011

Wymianka....

Kiedyś pisałam o tu o mojej prywatnej wymiance z Edi  i oto przywędrowały do mnie rzeczy wymiankowe...są cudne siedziałam i napatrzyć się nie mogłam co ja mówię nadal podziwiam.Edytka jest bardzo zdolną osóbką ..dziękuję ci serdecznie.

Szafeczka na klucze ..czyż nie jest piękna teraz w końcu zapanuje porządek w kluczach


śliczny listownik...


i dodatkowy prezent ...jajko pisanka

 i wszystko razem ..dostałam też karteczkę z życzeniami i słodkości

Pozdrawiam serdecznie


7 komentarzy:

  1. Gratuluję...piękny, cudowny komplecik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna wymianka-super cudeńka:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Cudeńka otrzymałaś!! :) Piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dziękuję ślicznie za wymiankę raz jeszcze. Muszę moją małą zaprezentować w rzeczach od Ciebie... na dniach, bo niestety też mam robotę i w domu, i w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym się zachwycała! Piękności!

    OdpowiedzUsuń