17 kwietnia 2015

Zdrowe śniadanie

Jak zapewne wiecie śniadanie to podstawa, dodaje nam dużo energii na cały dzień nie mówiąc już, że jest zdrowe, a jak wygląda wasze śniadanie? Bo moje o zgrozo nie najlepiej do tej pory moim śniadaniem była kromka chleba i kawa. Postanowiłam zmienić swoje nawyki żywieniowe, tak więc od dzisiaj dodatkowo jem musli z jogurtem...mieszankę zrobiłam sama która składa się z płatków, żurawiny, rodzynek, orzechów, słoneczniku i pestek dyni ... jogurt, garść musli i śniadanko nawet mi smakowało.








6 komentarzy:

  1. O... to miałaś takie nawyki jako i ja - kromka chleba i herbatka u mnie :)
    Strasznie nie lubię jeść z rana.......
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ależ bym zjadła takie śniadanko :) niestety, na razie jogurty nie dla mnie, ale już niebawem... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno jet smaczne więc smacznego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napewno jet smaczne więc smacznego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie bułka lub kołaczyk więc niestety niezbyt zdrowo ...

    Niestety nie przepadam za suszonymi owocami ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się chyba choć na jakiś czas przestawić na takie coś:) energia gwarantowana a nie chleb na okrągło:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń