21 września 2009

Wyszperane w sieci -ciekawostki

Wczoraj buszując w necie znalazłam różne szydełkowe ciekawostki jedne śmieszne inne godne uwagi.
Tak sobie pomyślałam,że od dzisiaj będę co jakiś czas pokazywać takie różności.
Może dla niektórych z was będzie to jakaś inspiracja?



 

 


A co u mnie robótkowo?
Sweterek z medusy na ukończeniu to znaczy kończę rekawy i jeszcze zostały plisy,no i myślę nad zapieciem-guziki czy coś innego.Czapka mitenki zrobione i jest połowa szalika.Jak widać po paseczkach"Dzierga się" zaczęłam -sklepową inspirację o ktorej pisałam wcześniej,a szczegóły w następnym wpisie.

Dziękuję że zaglądacie do mnie i pozostawiacie ślad w postaci komentarza.

8 komentarzy:

  1. muszę przyznać że ten pokój jest niezły ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie chciałabym mieszkać w takim szydełkowym pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda mieszkać w takim pokoju to -zgroza i chociaż ja szydełko uwielbiam i szydełkowe rzeczy to...co za dużo to nie zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam szydełko, ale też bym nie ozdobiła w ten sposób pokoju czy domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystrój pokoju zupełnie nie w moim stylu ale... o gustach się nie rozmawia... ;)
    A tak apropo igielnika to... na pewno byś sobie poradziła. Zdolna z Ciebie osoba więc taki igielnik to wbrew pozorom pestka...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym urządziła taki szydełkowy pokój, to pewnie moja inspiracja zakończyłaby się rozwodem :)
    Ale ja myślałam, że to jest tylko sklep z robótkami szydełkowymi. Chyba nikt zdrowy na umysle tak nie mieszka.
    Najbardzij podoba mi się ubranko na imbryczek
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten sklepik ze zdjecia jest super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serducha super, wdzianko na czajniczek może robić za rozweselacz bo uśmiech na twarzy wywołuje,a co do pokoju to faktycznie co za dużo to nie zdrowo

    OdpowiedzUsuń