20 marca 2011

Powstaje skalniak ...


... tak jak pisałam wcześniej w planach mam do zrobienia  dwa skalniaki.
Wczoraj zabrałam się do pracy i pół dnia spędziłam w ogrodzie przy tworzeniu pierwszego skalniaka do jego budowy wykorzystałam gruz który został po remoncie domu,ziemię ,oj dużo ziemi -6 taczek no i oczywiście kamienie..na razie wygląda to tak jest to dopiero połowa skalniaka



a dla porównania było tak..jakieś takie nieciekawe zarośnięte koło


Dziewczyny dziękuję za pochwały ogrodu fakt jest duży,ale dużo mu jeszcze brakuje aby był taki jak chcę...myślę,że za jakiś czas będzie już ładnie wyglądał.

Moje roślinki w skrzyneczkach rosną

..a także w ogrodzie


Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę.

16 komentarzy:

  1. Oj Reniu! To ty tych kamieni wiecej potrzebujesz! One sa takie piekne, wraz do malowania! Cha,cha,cha!
    Reniu, powinnas zalozyc osobny blog -dziennik ogrodowy....
    I jest mi strasznie przykro, ze cie troszke zaniedbalam ostatnio, ale widze, ze dzialasz i ze z dnia na dzien jestes bogatsza w wiedze i doswiadczenie ogrodowe....kibicuje ci!!!!! I sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że praca ogródkowa wrze...;-) Bardzo ciekawi mnie jak będzie wyglądał skończony skalniak bo początki są bardzo obiecujące:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zazdroszcze,bo niesety mieszkam w bloku i nie mam ogrodu,a tez chcialabym zalozyc taki skalniak.Masz swietny ten blog,ja tez uwielbiam szydelkowanie.

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Reni witaj...
    ja podziwiam Twoje talenty rękodzielnicz,pewnie nie jeden model mnie zainspiruje już planuję podpatrzony u Ciebie koronkowy abażur bo mam koronek w bród

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie, ze możesz już w ogrodzie pracować. U mnie jeszcze za mokro. Skalniak to dobry pomysł, poza tym fajnie na wiosnę zrobić coś od nowa.

    pozdrawiam i liczę że pokażesz efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie co tam nasadzisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie zapowiada się ten skalniak

    OdpowiedzUsuń
  9. Będziesz miała piękny ogródek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że nie próżnujesz;))skalniaki są wdzięczne wiem coś o tym bo też mam dość pokażny skalniak który uwielbiam;)) powodzenia w tworzeniu i czekam na efekt końcowy;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto niezmordowana jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, podziwiam, podziwiam! :) Skalniak także mi się marzy, mam nawet fajne miejsce tylko jeszcze czasu na niego nie znalazłam ;))) Ale kiedyś plan zostanie wcielony w życie, a tymnczasem z zapartym tchem będę podziwiać efekty twojej ciężkiej pracy. Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu- widzę, że wizje masz i wiesz co chcesz. Będziemy ci tak mocno dopingować, że kamienie same do ciebie przyjdą-hihi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na kolejne polowanie na Edwarda T.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja kocham skalniaczki (mój to ,,gruźnik,, bo na gruzie roślinki rosną:)) ... jak ja kocham kamienie przenosić i układać ..... mogę Ci trochę pomóc? wirtualnie:)
    Będzie pięknie ... już jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń