7 lipca 2012

Wyzwanie cykliczne #7 ...wyzwaniowo i wymiankowo

Zarobiona jestem... zrobiło mi się trochę zaległości blogowych

Na początek może pokażę co zrobiłam na wyzwanie cykliczne u Modrak niestety jest to już ostatnie wyzwanie, a szkoda bo bardzo mi się podobała ta zabawa


oto moja interpretacja
"Caffe & Heavens"





 W poprzednim wyzwaniu dostałam od Modrak wyróżnienie za koszyczek... dziękuję


A teraz zaległości...
Jakiś czas temu umówiłam się na prywatne wymianki

Z Kasią za karteczkę KLIK 
Kasia chciała coś z papierowej wikliny, zrobiłam jej serduszko

Serduszko zgłaszam na wyzwanie "Szuflady"

"POLNE KWIATY"






Z Lucyną za butelkę decu KLIK
Lucyna chciała rękawice kuchenne... do rękawic dorzuciłam podkładeczki



Ja z wymianek jestem zadowolona, mam nadzieję że dziewczyny też... jeszcze raz dziękuję

Na dzisiaj to wszystko, pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. cuda cudeńka!
    a naj jest serducho - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było mnie trochę ale nadrobiłam zaległości:) Ogólnie - wszystko jest super:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca na wyzwanie bardzo trafiona w temat. Piekne prezenty przygotowalas. Twoje serduszka sa cudne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia u Modraka - koszyk był naprawdę cudny.A i widzę ,że rękawice uszyte i nie tylko .Było jednym słowem pracowicie.Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo zadowolona! Rękawice doskonale sprawdzają się w kuchni. Jeszcze raz bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń