12 grudnia 2016

Choinka z brzozowych gałązek

WITAM!

Święta zbliżają się wielkimi krokami, wszyscy robią jakieś ozdoby... wianki, stroiki itp. 
Ja w tym roku pokusiłam się o zrobienie brzozowej choinki. Jest trochę pracochłonna, ale efekt końcowy zadowalający... jej wysokość to 90cm uwita z gałązek brzozy i trochę winobluszczu przystrojona ozdobami, lampki na baterię... będzie stała w dużej donicy przed domem.






Jakiś czas temu kupiłam sobie poszewki, bieżnik i kubeczek... w świątecznym klimacie


12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ozdoby świąteczne:D
    Choinka wyszła pięknie:))Kiedyś zrobiłam podobną tylko na tekturze, wyklejaną szyszkami i mchem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Bardzo fajny pomysł, by z gałązek ją zrobić idealna by stała na tarasie. mi się marzy od kilku lat,by zamrozić kolorową wodę w foremkach na ciasteczka różne księżniczki, misie itd i powiesić na drzewku, ale co roku dzieje się coś co uniemożliwia realizację tego planu. Twoja choinka przypomniała mi o tym planie, może w tym roku się uda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka wyszła super :) Widzę, że już u Ciebie klimat zawitał :) U mńie jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super klimacik-choinka,podusia,kawka ! Pozdrawiam świątecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinki prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. choinka śliczna, ja aż tak pracowita nie jestem wiec choinki takowej niet :) ale podkładki świąteczne sobie uszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka wygląda prześlicznie! Wyobrażam sobie, ile pracy i cierpliwości wymagała, ale efekt końcowy wynagradza wszystko :) Pięknie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinka cudo. Wierzę, że jest pracochłonna, ale cała praca jest warta tego efektu. Super.

    OdpowiedzUsuń