25 lutego 2010

Inspiracja w zieleni

Inspiracja skończona!Choć do końca nie jestem z niej całkiem zadowolona...ale pruć nie będę... o nie.
Moja wersja sukienki jest krótsza taka przed kolanko,a to dlatego że nie lubię długich sukienek i spódnic.
Poszło mi niecałe trzy motki Virgini górę robiłam szydełkiem 2.1mm a od pasa 2.9mm
A oto ona
 
  
  
  
Korzystałam z tego wzoru

 
Chanelka stoi w miejscu włóczki mi zabrakło,a w dziewiarce  na razie jej brak...za to dzierga się sweterek od Roberta Rodrigeza no i myślę co by tu zrobić z cieniowanej Virgini...jakoś pomysłu mi brak.
Dziękuję wam za przemiłe komentarze...pozdrawiam.

18 komentarzy:

  1. Piękny powiew wiosny :) Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. super sukienka... i ten kolorek... no, wiosna idzie, po prostu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc proszę sie tu wyspowiadać dlaczego jesteś nie jesteś zadolona ze sukieneczki. Źle się w niej czujesz, źle leży, za duży dekolt? o co chodzi? Wygląda bardzo interesująco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez się zastanawiam, co ci nie odpowiada? dla mnie super- choć wołałabym mniejszy dekolt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna ta sukieneczka !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm a czy ten sweterek od Roberta wyglądałby dobrze z Kalinki??

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukieneczka wygląda bardzo ładnie,nie wiem tylko jak z przodu,czy nie za bardzo wydekoltowana?Kolorek typowo wiosenny i tak też nastraja...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna wyszła,taka wiosennie wesoła

    OdpowiedzUsuń
  9. ja podziwiam tyle elementów- ja też myślałam o górze ale po zrobieniu dołu sobie odpuściłam ;)
    no i mój element lekko widzę się różni od Twojego, no i najważniejsze że w wiosennym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie, dlaczego Ci tak do końca nie odpowiada? Mnie się bardzo podoba, chociaż ja bym troszkę bardziej zabudowała dekolt ale reszta rewelacja. Kurczę, czy Ty robisz chanelkę z Ibizy? Jeśli tak to chyba ja wykupiłam ostatnie motki, przepraszam. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczne prace, tylko pozazdrościć talentu :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się najbardziej w sukience podoba duży dekolt i ciekawe połączenie elementów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Reni całkiem fajnie wyszła ta sukieneczka ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka piękna, choć mam wrażenie, że to niebieskie tło trochę tłumi jej urodę. Mnie tam duży dekolt podoba się bardzo ;) Ślicznie Ci wyszła, brawo!

    OdpowiedzUsuń