16 kwietnia 2011

Na majówkę i...

Wczoraj otrzymałam dwie przesyłki ...
pierwsza to z wymianki  "Z książką na majówkę" którą zorganizowała Sabinka ,a oto co otrzymałam




Niestety nie wiem od kogo jest ta przesyłka moja ofiarodawczyni zapomniała się podpisać...mimo to serdecznie ci  dziękuję ...książkę przeczytam z chęcią,a słodkości już zjedzone.

Druga przesyłka to prezent z zabawy "Podaj dalej" od Gosi dziękuję ci serdecznie za prezenciki .



Dziękuję za odwiedziny i podpowiedzi z czego zrobić wianek...pozdrawiam

4 komentarze:

  1. :)
    Miłej lektury :)
    Wstawiłam i mozesz sprawdzić , kto przesłał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ten skardzony czas to chetnie bym przeczytala :) milej lektuty

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego czytania lektury,a zakładeczka bedzie jak znalazł to czytania tej książki.Wszystko jest bardzo ładne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie zapomniałam napisać nazwy bloga :) a z rozpędu nie wsadziłam bilecika do koperty
    Cieszę się, że przesyłka dotarła.
    pozdrawiam i życzę miłego czytania

    OdpowiedzUsuń