26 czerwca 2011

Podaj dalej

Choć obiecałam sobie,że już nie będę brała udziału w zabawie"Podaj dalej" to obietnicy nie dotrzymałam i zapisałam się u Agus 
Zatem ogłaszam ...kto ma ochotę na prezencik ?

Zasady
1. Czekam na 3 osoby pod tym postem, dla których wykonam w ciągu 365 dni małe upominki. (czekam na osoby posiadające bloga)
2. Jeśli zgłaszasz się do mnie, to zobowiązuje cię do zorganizowania takiej samej zabawy u siebie na blogu.
3. Oprócz zgłoszenia tu pod postem, czekam również na maila do mnie z Twoim adresem na który wyślę upominek
rena425@wp.pl
Jeśli podoba Ci się taka zabawa, chcesz upominek ode mnie i podejmiesz się wykonania czegoś dla 3 osób, zostaw zgłoszeniowy komentarz i kontynuuj zabawę na swoim blogu. Zapraszam, kto pierwszy, ten lepszy - kolejność zgłoszeń się liczy:)
 
Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. No dobra więc się zapisuję :)
    To druga zabawa w której uczestniczę.

    Moje "Podaj Dalej" już spakowane i w środę polecą do adresatek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń