19 października 2011

Koronki.koroneczki

Chwilkę mnie tu nie było, ale zapracowana jestem okrutnie..realizuję zamówienia,robiłam prezenciki na dwie wymianki - jesienną i w kratkę no i w domu ciągle coś robię.
 Zabrałam się za łazienkę ...znudziły mi się zwykłe firaneczki na okienkach i wymyśliłam sobie takie z koronkami bawełnianymi w kolorze beżowym...wyciągnęłam maszynę do szycia i do roboty, a tak się prezentują ...

na okienku






i na drzwiach





Po remoncie c.o została do zrobienia łazienka, a właściwie jedna ściana tam gdzie wisiał junkers...została po nim ściana,że tak powiem trochę dziurawa...zabierałam się za nią dość długo jakoś chęci mi brakowało hi,hi...

Tu w trakcie pracy..w wolne miejsca wkleiłam płytę kartonowo-gipsową


zagruntowałam,odczekałam i położyłam tak zwany potocznie baranek znowu odczekałam aż wyschnie i na to farbę ...wyszło jak wyszło ale przynajmniej ściana już nie straszy swoim wyglądem...teraz wygląda tak



Myślę żeby coś na niej powiesić bo taka goła jest... może jakiś wieszaczek i na nim woreczki z takimi koronkami jak przy firaneczkach..szukam pomysłu.

Pozdrawiam serdecznie!

30 komentarzy:

  1. Firaneczka śliczna ta w okienku i na drzwiach.
    Nie mam okienka w łazience, ale na drzwi na pewno coś wymyślę, dzięki za pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują. Miałaś świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię łazienki z oknem...śliczne firaneczki..pomysł na woreczki ekstra:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Firaneczki śliczne pięknie się wpasowały w łazienkowy klimat - u mnie ostatnio też łazienka na tapecie;)
    A ścianka z karton gipsu - dziewczyno - ty ją sama robiłaś ?!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale eleganckie te firaneczki! Lubię koronki, są takie romantyczne i wprowadzają ciepły klimacik! Pięknie uszyłaś. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie prezentują się firaneczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale spryciara z ciebie, czytaj "Złota Raczka". Pozdrawiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo eleganckie firanki. I ścianę sama zrobiłaś! Pełna uznania jestem.

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNIE JE WYMYŚLIŁAŚ, SĄ PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  10. I nikt mi nie powie, ze baba to tylko do garow i dzieci sie nadaje!! Jak sie okazuje, to kurcze nie tylko ja maluje, zmieniam zarowki itp :P Swietny pomysl z tym barankiem! Proponuje powiesić malutkie obrazeczki lub tez kilka woreczkow zapachowych

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowe i subtelne te firaneczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No i przepięknie ubrałaś okienka
    !Mnie oczarowały!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firanki śliczne, też coś podobnego za mną "chodzi". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jakie urocze koroneczki! Cudo!

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za miłe miłe słowa. Promyki jesiennego słonka posyłam.

    Uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  15. jak Cię znam to pomysł zaraz znajdziesz na tą ścianę ;) :) a firaneczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super "ociepliłaś " pomieszczenie firaneczkami z koronką:)
    A ta ścianka Twojego wykonania...fiu, fiu... jak się robi takiego baranka na ścianie? wygląda mega profesjonalnie:) pracowita jak mróweczka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Firaneczki prezentują sie wspaniale i sa takie inne i takie fajne tylko Twoje bo ty je robilas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo eleganckie i stylowe:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo efektowne - okno prezentuje szalenie elegancko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu przepiękne te firaneczki i tyle uroku dodają;)))a z ciebie fachowiec że hej ściana pięknie wyszła a jak ja ozdobisz znając cię to padnę z zachwytu;)) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Renia- szaleństwo i to piękne i eleganckie. Ja proponuję- nic nie wieszaj na ścianie- ściana goła, ty goła- wszystko gra- żartuję gadzino!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne firaneczki. Ten łazienkowy baranek też super

    OdpowiedzUsuń