3 października 2016

W pudrowym różu

Witam!
Kolejna włóczka którą dostałam od firmy Bafpol w ramach podziękowania za wykonane testy została przerobiona. Prosty sweterek w kolorze pudrowego różu wykonany na drutach nr.8 z włóczki  ALIZE mohair classic NEW... włóczka bardzo fajna z dość długim włosem, sweterek jest cieplutki... bardziej wrażliwe osoby może troszkę podgryzać, ale mi to nie przeszkadza.

Wybaczcie za jakość zdjęć, ale po pierwsze pogoda beznadziejna pada i jest pochmurno, a po drugie jestem zmęczona, wyczerpana (co zresztą widać na zdjęciach)... i nie mam siły robić nowych fotek... jest jak jest.








A właśnie... pochowałam nitki w sweterku... chyba lepiej teraz wygląda.


27 komentarzy:

  1. Pudrowy róż super a sweterek bez nitek jest teraz ekstra,

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudrowy róż cudny wydziergałaś i pięknie w nim wygladasz.Co się tyczy chaosu to jestem za tą wersją.Masz bardzo ładny sweterek.Widziałam na ulicy panią w takim chaosie z duzą ilością wstążeczek i nie przemówił do mnie.
    Twoje sweterki są śliczne.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę,że "chaos" lepiej teraz wygląda, pudrowy mi się podoba, ale czy dobrze wyglądam , no nie wiem

      Usuń
  3. Piękne są oba :) Ileż one cierpliwości kosztują? Ja nie mam takich pokładów w sobie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu wcale się nie dziwię, że jesteś zmęczona, tyle swetrów zrobić w tak krótkim czasie :) pudrowy róż jest prześliczny i idealna z Was para :) odpocznij - zregeneruj się i działaj dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję... żebym była zmęczona dzierganiem to by było dobrze... zmęczona jestem ciągłym bólem... ale nie będę się tu użalać, pozdrawiam

      Usuń
  5. Sweterek bez nitek jest zjawiskowy. Pudrowy róż również mnie zauroczył. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu dziękuję... widziałam, że też działasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny róż.No i ten drugi świetny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu bardzo ładnie Ci w pudrowym :) Mam nadzieję, że się polubicie, bo pasujecie do siebie. A Chaos w wersji z pochowanymi nitkami do mnie też bardziej przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki są kapitalne ( zielony podoba mi się w obu wersjach). Czy Twoja doba jest dłuższa od tej dostępnej dla wszystkich? :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie lepiej:))
    Nie wiem który ładniejszy? Każdy ma swój urok:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez nitek jest lepiej:) Pudrowy róż jest fajny i na czasie bo od wczoraj u mnie przynajmniej wieje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie bez nitek lepszy ;) Ale mimo, że nie luie różu, sweterek jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny puchaty sweterek :-) Cudny kolor i świetny fason - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowy to zdecydowanie mój ulubiony kolor. Sweterek jest delikatny i bardzo kobiecy. Sweterek bez nitek wygląda zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny!!! Po prostu jest piękny ten różowy sweterek! Śliczna, prosta forma, ładna włóczka :) A ten z pochowanymi niteczkami rzeczywiście wygląda lepiej :) Wiem, że teraz są modne z tymi wystającymi nitkami, ale jakoś to do mnie nie przemawia.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo sympatyczny puchaty i otulaśny kardigan w kolorze bardzo eleganckim i pasującym do wielu stylizacji. Kolorowy-szalony mix kolorów zyskał na urodzie po wkręceniu nitek. Brr ależ się musiałaś nawkręcać przy tylu niteczkach.Jakby nie było jesteś gotowa na chłody1Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam robótki na grubych drutach. Sweter różowy wygląda ślicznie, jest bardzo twarzowy. Kolorowy sweterek jest bardzo ciekawy i chyba faktycznie lepiej wygląda bez nitek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor , taki typowy dla pani zimy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, z chęcią bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń