31 marca 2012

Owsiane ciasteczka

Tak mnie wzięło na coś słodkiego... zrobiłam ciasteczka robi się je szybko



Potrzebujemy-
1/2 kostki margaryny
1i1/2 szkl. cukru
9 łyżek wody
2 łyżki kakao
płatki owsiane

Margarynę rozpuszczamy dodajemy... cukier, wodę, kakao wszystko gotujemy, aż się rozpuści. Zmniejszamy ogień, dodajemy płatki owsiane i energicznie mieszamy około minuty. Ciasteczka wykładamy łyżką na folię i czekamy, aż zastygną.
Smacznego!



Dziewczyny dziękuję za pochwały koszyczka... pozdrawiam.

17 komentarzy:

  1. Wygląda apetycznie ;;; poproszę jedno ///

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, mój synek, uczulony na mleko, jajka i pszenicę (za to miłujący szczerze owsiankę) dziękuje za pomysł i pozdrawia ;) A przynajmniej tak myślę, bo chrupie na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są bardzo dobre. Robiłam też wersję z miodem zamiast cukru i bez kakao.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsianka jest dobra na wszysko...
    ciasteczek trzeba spróbować, wyglądają zdrowo i apetycznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowite, właśnie mi przypomniałaś o tych owsianych ciasteczkach. Dawno ich nie robiłam, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. dięki za przepis, napewno wypróbuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasteczka mojego dzieciństwa :)) są bardzo smaczne:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezntują się świetnie, napewno wyśmienicie smakowały ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. szybkie i smakowite ciacha. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko jak widać się je robi,więc na słodką zachciankę jak ulał ;)A ile tych płatków tak na oko potrzeba ?Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że to prosty i szybki sposób na coś dobrego!:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Pychota..robię podobne, dorzucam jeszcze rodzynki do środka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Napewno pyszne i na bank je wypróbuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę kiedyś takie zrobić -pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę takie kiedyś zrobić, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń