23 czerwca 2012

W ogrodzie

Lubicie róże? Bo ja tak... 
mam ich kilkanaście, a w planach ... chcę powiększyć ich ilość i zrobić różany zakątek tylko na razie nie mam koncepcji w którym miejscu ogrodu to zrobić, teraz  są posadzone w różnych miejscach ... muszę pomyśleć.
Któraś z was pytała jak dbam o róże ... powiem szczerze, że nie specjalnie koło nich chodzę... raz podsypałam nawozem do róż i zawsze obcinam zwiędnięte kwiatki i to wszystko










 




Pamiętacie jak pisałam, że zakładam wiejski zakątek? 
Może zakątek to dużo powiedziane, no powiedzmy większa  rabata... wprawdzie jej nie mierzyłam ale będzie miała ponad 10 metrów długości. Już coś tam widać ale do efektu końcowego jeszcze trochę czasu minie






A tu hortensja zaczyna kwitnąć


i petunie
 

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam róże!!! Twoje są piękne! jak zresztą cały ogród! Miłej soboty, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne róże i cały ogród :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę, piękny ogród. Róże lubię szczególnie żółte i różowe choć kiedyś nie koniecznie. Najbardziej te duże, krzaczaste.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wspaniały ogród a róże uwielbiam, Twoje są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie musi pachnieć u ciebie w ogródku:) moje hortensje pomarzły, trochę odpuściły ale i tak są marne:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny masz ogród!!! A przy okazji... nie wiesz dlaczeog nie można wejść na Maranciaki??? Czy tylko ja nie mogę////

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie róże też kwitną jak oszalałe. I zawsze stosuję do nich rozcieńczoną gnojówkę z pokrzyw. Do innych roślin też stosuję, ale róże najbardziej ją "lubią"

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne różyczki:) - moje się bronią zawzięcie przed tymi deszczami brrrr hortensję też ślicznie zaczynają kwitnąć :)

    OdpowiedzUsuń