4 czerwca 2015

Podsumowanie wyzwania foto

Czas na podsumowanie mojego wyzwania fotograficznego o którym pisałam TU- klik ... z lekkim opóżnieniem, a to dlatego, że mam remont i totalny brak czasu na wszystko. Muszę wam powiedzieć, że świetnie się bawiłam robiąc zdjęcia oczywiście mistrzem fotografii nie jestem i raczej nigdy nie będę, ale myślę,że jakość moich zdjęć jest troszkę lepsza niż kiedyś... same oceńcie czy tak jest, a może się mylę?
Do mojej zabawy przyłączyły się:
MODRAK która już zrobiła swoje podsumowanie KLIK
RAESZKA
RENIK-ART
Dziewczyny dziękuję za chęć udziału w moim wyzwaniu... jestem ciekawa czy będą chętne osoby na kolejne wyzwanie?
A teraz moje podsumowanie wyzwania fotograficznego- wiosna




















12 komentarzy:

  1. Fajna interpretacja:-) najbardziej podoba mi sie w cieniu (może dlatego ze dziś taki słoneczny dzień) może przyłącze sie do następnego wyzwania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... będzie mi miło, zapraszam

      Usuń
  2. Szkoda,że tak późno zobaczyłam taką fajną zabawę:))chętnie bym się przyłączyła,ale teraz zostało mi zaczekać na następną:)))
    piękne zdjęcia zrobiłaś:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia :).

    Zdjęcie na boso mamy bardzo podobne i nawet lakiery w podobnej kolorystyce ;).

    Już mam uszykowany folder ze zdjęciami na Twoje wyzwanie muszę tylko napisać post :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta zabawa i zdjęcia naprawdę super,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie fajne zdjecia ;) o zabawie nie wiedziałam wczesniej, bo dopiero goszcze tu pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia! Grauluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia rewelacyjne!!!!! Szczególnie zachwycił mnie piesek w kąpieli i wodospad prześliczny, czyżby to cudo w Karkonoszach?Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak wodospad zrobiony jest w Szklarskiej

      Usuń
  8. Zaliczam ;-). Piękne zdjęcia i naprawdę dobrze zinterpretowane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, piękne tematyczne fotki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń