8 czerwca 2015

Wyzwanie foto

Lubicie się bawić?
To zapraszam na kolejne wyzwanie fotograficzne- czerwiec. Przy poprzednim świetnie się bawiłam więc postanowiłam, że zrobię następne.

Zasady krótkie i proste

- pod postem wyrazić chęć udziału w wyzwaniu
- w czerwcu zrobić 12 zdjęć według listy 
( oczywiście można zrobić więcej niż jedno zdjęcie dziennie)
-  na swoim blogu zrobić podsumowanie wyzwania
- przesłać mi link do podsumowania 

 Jeżeli chcecie możecie umieścić banerek do wyzwania fotograficznego na swoim blogu... oczywiście nie jest to konieczne.


21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pomysł. Mojemu mężowi też się podoba, obiecał się udzielać przy realizacji wyzwania. Jednym słowem wchodzę w to. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią przyłączę się do kolejnego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taką miałam nadzieję, że się przyłączysz

      Usuń
  5. Powodzenia w wyzwaniu wszystkim uczestnikom:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na blogu u Raeszki widziałam takie wyzwanie w maju i bardzo mi się spodobał ten pomysł, dlatego zgłaszam się z miła chęcią do odsłony czerwcowej :) :) http://elementymojegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje podsumowanie wyzwania, przepraszam, że spóźniłam się o jeden dzień :)
      http://elementymojegozycia.blogspot.com/2015/07/podsumowanie-wyzwania.html

      Usuń
  7. I ja się przyłączę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje podsumowanie wyzwania
      http://maneruki.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-foto-u-reni-czerwiec.html

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Może i ja spróbuję... choć moje szare bure miasto pewnie mnie jeszcze zaskoczy?! Dać mu tę szansę?
    Dam, więc się zgłaszam :D Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią się przyłączę, spróbuję jakoś to ogarnąć - to pierwsze wyzwanie fotograficzne, więc proszę o wyrozumiałość :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zatem moje podsumowanie:

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-fotograficzne-czerwiec.html

    miłego dzionka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się w końcu wyrobiłam z podsumowaniem. Bardzo dziękuję za fajną zabawę.

    http://eda-z-szafirowego.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-fotograficzne.html

    OdpowiedzUsuń
  12. A będą następne wyzwania? bo dopiero odkryłam, a bardzo mi się podoba taka zabawa :)

    OdpowiedzUsuń