21 lipca 2016

Bluzeczka z ananasami

Dawno mnie nie było co tu dużo mówić od poprzedniego wpisu minął miesiąc... ale już jestem i mam nadzieję, że wpisy będą bardziej regularne. Bluzeczka zrobiona jakiś czas temu, jakoś tak mi się skojarzyła z lodami sama nie wiem dlaczego. 
Zrobiona z włóczki którą otrzymałam od firmy Bafpol w ramach podziękowania za wykonane dla nich testy włóczek. Dwa motki melanżowej MYRY i trochę kremowej ALIZE DIVA która została mi po testach i powstał malinowo- waniliowy sorbet... i jak wam się podoba?









20 komentarzy:

  1. Prześliczna bluzeczka.Kolor i wzór świetny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna bluzeczka :-) Piękny wzór i śliczne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna letnia bluzeczka.Reniu podziwiam Twoje zdolności szydełkowe.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemna w oglądzie i pewnie w noszeniu też :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna letnia bluzeczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu cudowny sorbet!!! Jestem zauroczona wzorem, o kolorze tego cudownego melanżu nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dobrałaś kolory - bardzo fajna bluzka na lato - pozdrawiam i zazdroszczę talentu do szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bluzeczka. Świetnie to wymyśliłaś i wykonałaś. Uwielbiam ananasy i te do zjedzenie i ten wzór! Ciekawie zaszalałaś z kolorkiem. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna, wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, bardzo letnia bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka bardzo sliczna,piekny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, mi tez kojarzy się ta bluzeczka z sorbetem i to pysznym sorbetem. Śliczny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, mi tez kojarzy się ta bluzeczka z sorbetem i to pysznym sorbetem. Śliczny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jest. Lubię ananasy bardzo

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzeczka ,wspaniałe kolorki i ten dekolcik .... rewelacyjny, bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo efektowna bluzka.Piękne kolory i ogólny wygląd.

    OdpowiedzUsuń