10 sierpnia 2011

Smakowicie,szydełkowo i zaczytanie

Tak jakoś za mną dzisiaj chodziła zapiekanka...myślę czemu nie?

A zrobię sobie..i jest zapiekanka z makaronem




Upiekłam też ciasto z jabłkami



Jakiś czas temu  otrzymałam  przesyłkę od Dali ... słodkości i książkę w ramach "wędrującej"


między gotowaniem,pieczeniem ,czytaniem książek i jeszcze ogrodem...  i robótkowo się coś dzieje...
zamówiłam wełenki Virginię, kordonki Kaja  i już są u mnie


zaczęte robótki



Pozdrawiam i do następnego wpisu...zapraszam na moje CANDY

12 komentarzy:

  1. Mmmm, ale pysznie! Na ciasto z jablkami zrobilas mi porzadnego smaka!
    Tobie to chyba krasnoludki w robotkach pomagaja, takie masz tempo!;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o nieeeeee!!! okropna jesteś!!MAKARON~!!!!..A JA GO KOCHAM....A MUSZĘ TROCHĘ SPAŚĆ Z WAGI...NO TORTURY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Reni ale ty pracowita jesteś jak mróweczka....tez uwielbiam ciasta z jabłkami.....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. smaku mi narobiłaś tą zapiekanką!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapiekanka i ciasto wyglądają bardzo smakowicie!!! Ha, ja też mam taką fioletową Virginię:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uhhh! To nieludzkie! O tej porze takie pyszności serwować!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapiekanka , ciasto - pychotki ;)
    Zaczęte robótki i książeczka ( mam nadzieję że się spodoba ) aż miło popatrzeć...i tylko brać przykład.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej,ale smakowita zapiekanka,wełenki sa sliczne i napewno zrobisz z nich cos exstra- jak zawsze:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowity post! Zjadłoby się coś:))) Włóczki i kordonek bardzo fajne! Podoba mi się ten granatowy. Szybko rób i pokaż, już nie mogę się doczekać na to granatowe cudeńko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jak pysznie i smakowicie u Ciebie;)
    Włóczki spaniałe...wyczarujesz z nich na pewno same wspaniałości.
    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  11. zapiekanka z makaronu i ciasto z jabłkami pyszności.

    OdpowiedzUsuń