12 listopada 2012

Różany...

... koszyczek wyplotłam




Pozdrawiam

23 komentarze:

  1. Piękny koszyczek. Szkoda, że ja nie potrafię sobie takiego zmajstrować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny -podziwiam Twoje tempo.
    pozdrawiam
    też swego czasu podjełam próbę i zrobiłam ale spełnia rolę przetrzymywacza włóczek
    nad jeziorem(wyszedł mniej niż taki sobie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje papierowe cuda są dla mnie nieustającą inspiracją!
    Tylko kiedy coś mojego będzie się nadawało do publicznej prezentacji...? ;)
    Póki co pozostanę przy podziwianiu Twoich dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Różany motyw jest jak dla niego stworzony.

    OdpowiedzUsuń
  5. tych koszyczków to Ci zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, proszę widzę, że wykorzystałaś serwetkę, którą sama ostatnio kupiłam tyle, że moja to mini bo chusteczka.
    Koszyk bardzo fajny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ślicznie wypełniony! Pleciesz cuda, kochana! Oby tak dalej... A te róźyczki doklejałaś czy oplatałaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ślicznie wypełniony! Pleciesz cuda, kochana! Oby tak dalej... A te róźyczki doklejałaś czy oplatałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyspecjalizowałaś się w tym temacie. Ja jeszcze ciągle się przymieram. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny koszyczek :) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Widiałam już wiele papierowych koszyczków, ale Twoje są wyjątkowo ładne.
    Witamy w Kolorowych Kredkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie to połączyłaś.. koszyk jest taki delikatny i subtelny.Pozdrawiam Ewa:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, ładnie wyplotłaś:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszyczek jest przepiękny i napewno się przyda na różne drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny koszyczek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń