19 października 2015

Test włóczki # 12-13

Kolejne testowanie włóczek tym razem poszły w ruch dwa motki

RED HEART Lisa
50g / 133m
100% akryl
proponowane druty, szydełko  nr. 4-4,5mm
prać  40st.
nie prasować   
 
         &
 
RED HEART Detroit
100g / 266m
100% akryl
proponowane druty, szydełko  nr. 4-4,5mm
prać  40st.
nie prasować  
 

Z uwagi na to, że włóczki są podobnej grubości postanowiłam połączyć je w całość... dwa motki testowej włóczki plus trochę mojej i powstał całkiem fajny sweterek.


 MOJA OPINIA

Pierwsza/ Lisa niestety nie zachwyciła mnie... włóczka podczas dziergania sztywna, szorstka lekko kłująca w gotowym wyrobie nadal pozostaje sztywna... po praniu i wypłukaniu w płynie stała się bardziej miękka, ale nie w 100%

Druga/ Detroit jak na akryl w robocie jest bardzo przyjemny i delikatny... fajnie schodzi z drutów,  nie rozdwaja się, nie skrzypi. Gotowy wyrób (a właściwie jego część) jest miękki, pranie na plus nic się z nim nie stało... ale niestety już po pierwszym założeniu i użytkowaniu przez cały dzień włóczka się zmechaciła na rękawach... tu można zobaczyć.




Podsumowując choć sweterek jako całość podoba mi się to niestety włóczki są średniej jakości.







16 komentarzy:

  1. Sweterek super! Szkoda, że włóczki jednak nie są zbyt dobre bo szybko się zniszczy to cudo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały sweterek :-) Śliczne kolory i fantastyczny fason.
    Szkoda, że włóczki nie do końca się sprawdziły...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek wyszedł super, szkoda że włóczki nie spełniły twoich oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie rozplanowałaś kolory- sweterek wygląda bardzo szykownie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek super - włóczki będę omijać ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie jaka cena taka jakość, ale za to sweterek wyszedł wyśmienity, a zmechacenia przecież da się usunąć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... oczywiście, że zmechacenia da się usunąć

      Usuń
  7. Piekny sweterek powstał z połączenia tych nitek. Włozyłas w to duzo pracy. Z testowych włóczek miałam Lisę, nie wiem dlaczego, ale mi po namoczeniu bardzo zmiękła, choc rozwarstwiała sie podczas robótki. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... no widzisz a moja nie do końca stała się miękka nie wiem dlaczego

      Usuń
  8. Bardzo ładnie zestawiłaś te kolory, sweterek wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny sweterek wyszedł, taki w ciepłych jesiennych barwach.
    Nie miałam okazji dziergać z tych włóczek, ; zmechaceniami się nie przejmuj można je usunąć golarką do swetrów.
    Pozdrawiam jesiennie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweterek wydziergałaś, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny... ogólnie sweter też mi się podoba,a zmechacenia usunę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomacać nie da rady ale sweterek wygląda super i sprawia wrażenie ciepłego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń